пʼятницю, 5 квітня 2024 р.

 «Здоров'я в твоїх руках»

                 У Всесвітній День здоров'я, який відзначається 7 квітня, люди по всьому світу об'єднуються, щоб звернути увагу на важливість здорового способу життя. Цей день став символом спільних зусиль у забезпеченні належного рівня здоров'я для всіх людей, незалежно від їхнього статусу чи місця проживання.

              Сучасний  світ відкриває перед  нами  великі  можливості,  ми поспішаємо жити, не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися, потурбуватися про себе, про своє життя, лише здорова людина відчуває себе повноцінною особистістю, і лише    здорова    людина    приносить    користь суспільству. 

             До Всесвітнього Дня здоров’я в філії № 10 Засульська сільська бібліотека було оформлено викладку-пораду «Здоров'я в твоїх руках», яка складається з друкованих матеріалів – книг та журналів, про здоров’я та здоровий засіб життя. 

              Здоров’я людини – це найцінніше, що є в житті. Ніщо не може зрівнятися з цим: ні багатство, ні слава, адже здоров’я - справжня коштовність...  

             Як мудро сказав Сократ: "Здоров’я - це не все, але все без здоров’я - ніщо".  Бережімо здоров’я своє та своїх близьких, воно одне з основних умов щастя людини.



Немає коментарів:

Дописати коментар