субота, 30 вересня 2023 р.

 «Село моє – душі криниця»


             В останню суботу вересня жителі села Засулля святкують День села. З цієї нагоди в філії № 10 Засульська сільська бібліотека була оформлена  краєзнавча викладка-перегляд « Моє село – моя краса і гордість» на якій представлені краєзнавчі матеріали про рідне село, людей, про історичне минуле нашого краю.
          Наше  село Засулля– маленька Батьківщина, для кожного хто народився і виріс тут. Адже справжньою окрасою села є його люди. Тут живуть прекрасні небайдужі  люди, які вміють працювати, а також і відпочивати. Наше село багате на традиції, завзятих трудівників та видатних земляків, воно цікаве своїм минулим і загадковим майбутнім. 
          Моє село… Мій рідний край, чарівний і прекрасний. Як не любити те місце, де ми вперше побачили сонце, відчули подих землі, де нам відкрився світ життя.
         Село… Воно потопає у зелені садків, лісів, парків. Щоденно милуюся красою свого рідного краю. Дивуюся знову і знову чарівності природи. Тут завжди панує зелена казка сповнена легенд і переказів.
                                                          Маленька цяточка, невидима краплинка
                                                          На карті світу – то моє село,
                                                          Але у нім життя мого сторінка – 

                                                          Снаги й любові чисте джерело.


Немає коментарів:

Дописати коментар