вівторок, 26 липня 2022 р.

 «Бережіть здоров'я з молоду»

      Здоров’я – це сукупність фізичних, духовних, соціальних якостей людини, що є основою її довголіття. Фізичне здоров’я дає гарне самопочуття, бадьорість, силу. Психічне – дарує спокій та чудовий настрій. 

         Останнім часом питанням здорового способу життя почало цікавитися чимало читачів нашої бібліотеки. Тому з метою популяризації здорового способу життя в філія № 10 Засульська сільська бібліотека було проведено калейдоскоп  цікавих фактів «Бережіть здоров'я з молоду», присутні  мали змогу дізнатися багато цікавих фактів про здоров'я, а також ознайомилися з інформацією про здоров'я  переглядаючи періодичні видання та книги.

      Здоров’я людини залежить не тільки від лікувально-профілактичних заходів в медичних закладах, а й головним чином – від дбайливого ставлення людини до свого здоров’я, вміння використовувати резервні сили власного організму та природні засоби. Для цього людина повинна вести здоровий спосіб життя. Він повинен бути спрямований на запобігання захворювань, зміцнення всіх систем організму та поліпшення загального самопочуття людини. 













Немає коментарів:

Дописати коментар