середа, 18 жовтня 2023 р.

 Здоров’я дітей – здоров’я нації!

             Напевно кожен погодиться із твердженням, що найцінніше, що має людина – здоров’я. Це безцінний дар природи, який дається, на жаль, не на віки – його потрібно берегти. Воно залежить саме від нас – від способу нашого життя, харчування та звичок. 

          17 жовтня з метою популяризації  здорового способу життя в філії № 10 Засульська сільська бібліотека для учнів середнього шкільного віку відбувся калейдоскоп цікавих фактів «Здоров'я – скарбниця сили і краси». 

         Бібліотекарі розповіли дітям  про вміння берегти здоров'я, слідкувати за собою, дотримуватися правил гігієни.  Говорили про користь продуктів харчування, та користь фізичних навантажень.  Діти  взяли активну  участь у вікторині «Вітаміни для мене та моєї родини». 

        Для закріплення знань діти переглянули мультфільм «Цікаві факти про здоровий спосіб життя».



Немає коментарів:

Дописати коментар