четвер, 17 листопада 2022 р.

 «Здоров’я – дорожче за багатство»

        Здоров’я – це не тільки відсутність хвороб, а повне фізичне, духовне і соціальне благополуччя.

       Філії №10 Засульська сільська бібліотека бере участь у загальносистемному проекті «Здорові бібліотеки». У книгозбірні оформлено  постійнодіючий куточок «Бережіть здоров'я з молоду»,  де представлена література, яка висвітлює сучасні актуальні проблеми психічного, фізичного, соціального здоров′я людини, та її способу життя. Усі бажаючі можуть завітати до бібліотеки  та переглянути представлені матеріали.

        Сучасний  світ відкриває перед  нами  великі  можливості,  ми поспішаємо жити не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися, потурбуватися про себе, про своє життя, лише здорова людина відчуває себе повноцінною    особистістю, і лише    здорова    людина    приносить    користь суспільству. Здоров'я - одна з основних умов щастя людини

        Бути здоровим – це актуально, модно і престижно.





.


Немає коментарів:

Дописати коментар